Van Delft is in Nederland marktleider met een groot assortiment (chocolade) pepernoten, speculaas en taai-taai, en is specialist- en costleader in fruit biscuits en fruit repen, chocolade biscuits en glacé biscuits. Klanten zijn bijvoorbeeld Jumbo, Albert Heijn, Aldi, Lidl, Plus, Dirk, Hema, Kruidvat maar ook buitenlandse supermarktketens in nagenoeg alle Europese landen. Van Delft richt zich op topkwaliteit, lage prijzen en groei in deze productcategorieën door middel van een intensieve samenwerking met deze winkelketens en door fors te investeren in automatiseringen en mensen en door samen te werken aan continue verbetering.
Ook heeft Van Delft haar eigen merk. De organisatie streeft ernaar om specialist te zijn in de verkoop van luxe (chocolade) pepernoten en koekjes. Elk jaar worden er ongeveer 20 pop-up stores geopend, van 1 september tot einde jaar, waar Van Delft haar eigen merk verkoopt. Ondertussen wordt er gewerkt aan nieuwe stijl winkels die het hele jaar open zijn. Ook werkt de organisatie hard aan de internationale groei, met de introductie van het merk in landen zoals Spanje, Denemarken, Engeland en België. Het doel is om uiteindelijk wereldwijd te gaan!
Mede dankzij de internationale ambities, verwacht de organisatie de komende jaren flink te groeien. Om dit te bereiken zal er fors worden geïnvesteerd in automatiseringen en mensen. Daarnaast zal zal de aandacht blijven gaan naar het bewaken van de bedrijfscultuur dat zich kenmerkt door een gezellig, informeel hardwerkend familiebedrijf waarbij daadkracht, trouw en oplossingsgerichtheid de pijlers zijn.
Marktleider in haar branche
Hecht familiebedrijf
Internationale ambities